Pàgines relacionades

dimarts, 25 d’octubre del 2011

Sessió 11- 25/10/2011

Avui, amb l'Eduard, hem creat unes activitats amb el JCLIC. Al principi, a la Marta i a mi, ens ha costat, ja que mai havíem utilitzat aquest programa. Però, de mica en mica, hem anat creant el nostre memòri d'animals i el joc dels colors.

Saber fer anar aquest recurs, et permet poder treballar tot allò après a l'aula i que els infants des de casa seva puguin realitzar els exercicis o també, a la biblioteca amb d'altres companys. A més, penso que és una eina que permet que les famílies i la resta de comunitat educaativa, hi pot participar, ajudant l'infant a superar les proves.
Personalment, m'ha ajudat a poder veure un ús pràctic, ràpid i didàctica, a una eina que en la meva infància la vaig fer servir com un joc.
Per això, penso que és important que els professors tinguin clar el que volen treballar amb aquestes eines, i que més tard ho traslladin als infants.

Finalment, he de dir que a la classe d'avui m'ha agradat perquè he pogut jugar amb una eina que ser que en un futur em podrà ajudar a desenvolupar el meu dia a dia, dins l'aula.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

jordi adell

Quina EVE/A t'agrada més per a treballar en l'Educació infantil?

Etiquetes

Què us sembla utilitzar les TIC a l'aula?