Pàgines relacionades

dijous, 20 d’octubre del 2011

Sessió 9-20/10/2011

Avui, he treballat, per primer cop, amb el Photoshop. Al principi ha estat una mica extrany i m'he posat molt nerviosa perquè no sabia com es feia anar. Aquest exercici, que hem fet juntament amb el paint, m'ha ajudat a veure com podem modificar una foto, tant pel que fa la llum, com el nombre de píxels...

Això, hem pot servir, en un futur, per crear o modificar els diferents recursos fotogràfics que pugui realitzar dins l'aula. A més, també crec que em pot ajudar a desenvolupar-me millor amb eines que fins ara, desconeixia.
D'altra banda, el fet de veure que una mateixa imatge pot variar depenent dels píxels que tingui la càmera, m'ajudarà a saber quin producte pot ser el més idóni per plasmar un moment determinant, a través, de la fotografia.

Fianlment, penso que saber fer anar aquests programes, em pot ajudar a millorar l'educació en les noves tecnològies, ja que podrem oferir més recursos de millor qualitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

jordi adell

Quina EVE/A t'agrada més per a treballar en l'Educació infantil?

Etiquetes

Què us sembla utilitzar les TIC a l'aula?